Sinds kort zijn we in het bezit van een nieuw vibrafoon! Dankzij de gulle gift van de Vrienden van De Bazuin hebben we een splinternieuwe vibrafoon aan kunnen schaffen. De slagwerkers (en de rest van het orkest natuurlijk ook) zijn er erg blij mee!
Vrienden van De Bazuin bedankt!

